About

  • Nama: Ainul Mutheerah
  • Tahun lahir: 1999
  • Asal: Perak
Dalam blog ini, saya ingin berkongsi mengenai pelajaran dan pengalaman yang saya perolehi semasa melanjutkan pelajaran dalam peringkat diploma. Bukan mudah kita nak melalui proses dari seorang remaja menjadi dewasa. Agak mencabar tetapi sebagai seorang budak yang sukakan cabaran dan pantang dicabar, apa- apa pun boleh dilakukan. Yakin pada diri dan yakin dengan takdir yang ALLAH dah tentukan.

Saya akan berkongsi mengenai kehidupan seorang pelajar yang selalu dianggap 'adik' oleh semua kerana saya seorang yang 'petite' dalam bahasa sepanyol. Insya-ALLAH, dalam blog ini akan ada mengenai tips belajar, nota-nota saya yang tak seberapa, pengalaman sbg student MA dan mungkin sedikit pengalaman hidup atau motivasi. Mungkin..

Stay tuned for more..

Doakan supaya Covid-19 hilang..rindu nak belajar..dah lama jugak duduk dekat rumah ni..study lagi sikit nak habis..Planning untuk 2020 semua agak bercelaru. Apa yang bakal terjadi,masih tak pasti.... 

#budaknerd #budakbarunakup#justturn21#stayathome

mulakan dengan  بسم الله الرحمن الرحيم

Top 50 Funniest Memes Collection – Quotes and Humor
sumber: Google


Comments

Popular posts from this blog

Pengembaraan bermula